روغن کشی

طرز کار با دستگاه روغن گیری

روش کار با دستگاه های روغن گیری

کار با دستگاه روغن گیری پرس سرد بسیار راحت می باشد،در واقع بعد از خرید دستگاهی که مناسب شماست در مغازه یا کارگاه تان یک جای مناسب انتخاب کرده ودستگاه را به برق متصل می کنید، سپس دانه های که آماده کردید را به مخزن دستگاه روغن گیری ریخته ودر قسمت انتهای سیلندر ،روغن رو برداشت میکنید.

روغن گیری به دو روش پرس سرد و پرس گرم انجام می شود،که اغلب مصرف کنندگان علاقه زیادی به مصرف این روغن ها نشان میدهند. الته روغن حاصل از این دو روش هرکدام  مزیت ومعایب ویزه خودشان را دارند.

برای پرس گرم یا hote press لازم است ابتدا دانه ها مقداری گرم وبه یک دمای مورد برسند تا عمل روغن گیری راحت و روغن زیاد پس دهد.

اما در روغن گیری پرس سرد یا colde press نیازی به گرم کردن دانه نیست،روغن گیری به روش پرس سرد سالم ترین روش روغنگیری می باشد. واز کیفیت بالای برخورد می باشد.

اجزا و قسمت های تشکیل دهنده دستگاه روغن گیری

دستگاه روغن گیری معمولا از اجزا وقسمت های مشابهی تشکیل شده اند،تفات آنها بیشتر در کیفیت قطعات و سایز قطعات مورد استفاده در آنه می باشد.

اصلی ترین قطعات دستگاه های روغن کشی یا همان روغنگیری 1-دینام 2- گیربکس 3-سیلندر 4-اینورتر 5-ماردون 6-مخزن 7-اسکلت یا پایه

دیدگاهتان را بنویسید

× میتونی قبل از خرید مشاوره بگیری